Torsdag

Uppfinningsrik rubrik va? Fast nu blev jag osäker... Det är väl torsdag idag? Ja, det var det! (Kollade almanackan).

Jag vet egentligen inte om jag har så mycket att berätta idag. Tämligen vanlig dag. Vaknade, kramade på Daniel och väckte honom, kokade mej lite kaffe och såg gårdagens big-brother (nej, jag tänker inte skämmas) och Stylisterna. Sen gav mej ut på min promenad. Solen sken och jag blev glad i magen. Sen kom jag hem, åt lunch, surfade lite, slängde in en tvätt, dammsög, torkade golven och nu sitter jag här i soffan. Men..hm.. börjar det här bli misstänkt lik en hemmafrutillvaro? Ups.
Jag började kolla på Mad Men förra veckan och har sett ett avsnitt varje kväll innan jag somnar. Det kanske har blivit någon form av hjärntvätt?! Appropå Mad Men: Jisses vad de röker och dricker! Kan det verkligen ha varit så?

Men nej, jag är ingen hemmafru. Jag har faktiskt saker att göra. Viktiga saker! Det är bara det att jag liksom skjuter upp.
Appropå Mad Men igen: Joan, hon är inte lite het hon. Skön motvikt till dagens pinnsmala ideal också!

Kommentarer
Postat av: Fifi

Haha, vi har nog nån slags blogg-hemmafru-telepati!

Ibland är det rätt skönt att bara greja hemma en hel dag och känna att man få mycket gjort. Idag ska ajg nog ta tag i barnkammaren, så det blir ordning där nån gång!



kram

2011-03-25 @ 10:04:32
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Tess

Hon är förjäkla het!

Jag är en planka jämfört med hennes kurvor..

Har börjat att titta på Mad Men nu två ggr men det har liksom inte hänt ngt mer..måste vara fel på mig som inte förstår att serien är grym! Och ja, satan i brasan vad de röker och dricker!



Näee, de där armbanden fungerar inte alls. Åtminstone gjorde de inte det när jag var gravid men då mådde jag ju skit ändå. Ska prova de nästa gång trots allt..vi måste ju egentligen ta färjan så lika bra.

Hehe..ja, lite snits fick jag på det men han blev konstigt väldigt glad och lite rörd..haha.. Trevlig lördag på dig!

2011-03-26 @ 12:16:01
URL: http://kakaombord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0