Kat

Igår insåg jag att min pojkvän nog tycker att Kat i Miami inc. är riktigt het, men det gör inget, för jag tycker nog också att hon är en heting.
image72

Kvalitativ musiksmak

Kollade lite på Hanna Fridén och ZTV presenterar då någon nämnde NKOTB (new kids on the block). Shit, vad jag älskade dem under mellanstadiet. Det måste vara något med tjejers blomstrande hormoner och pojkband. Men här är en video. Håll till godo.... när jag skäms..

Jordan och Joey var mina favoriter. Någon som är tillräckligt gammal för att ha haft egna favvisar i det bandet?

Fast...

...jag blir ändå glad när jag kommer på att det bara var "det där" och att jag inte är dödsjuk eller så.

Overlocklig...höhö

Jag har blivit med overlock! Och det för en himla billig penning. Ikväll kommer den lilla raringen hem till mej!
Det var bara det.

Åsså var det den tiden igen

Den där tiden i månaden... Hua.. (Och ja, jag är för pryd för att skriva ut det riktiga namnet). Är det verkligen meningen att man ska bli så här påverkad. Hela jag känns liksom...klubbad. Kroppen är tyngre än tyngst. Jag orkar ingenting. Det känns hyperjobbigt att ens dammsuga.

Äh... Snälla bullen, har någon det som jag?
/Flicka, 28 år

Dåligt, dåligt

Väldigt dåligt med bloggning från min sida. En å andra sidan är det inte helt olikt mej. Det kan nog vara så att när jag har mycket att tänka på i livet, så blir det mindre bloggande. Det jag tänker på tar liksom upp för mycket plats i huvudet och så vill jag inte riktigt blogga om det...och ja... så är det...

Igår träffade jag finaste, finaste A  för lite prat och fika. Det var så längesen och jag hade saknat dej sååå vännen <3

Nu ska jag ge mej ut på en promenad i det fina vårvädret. Sen blir det plugg för hela slanten. Så rolig är jag på alla hjärtans dag...


Ibland...

...vill jag väldigt gärna ha en lösenordsskyddad blogg. Det var bara det!

Morning!

Jag behöver inte alls vara uppe nu. Jag har sovmorgon... Men jag är klarvaken. Alldeles absolut klarvaken. Kommer säkert att vara aptrött innan 12.00. Shoppingsugen är jag också. Vill ha nytt!
Här är lite prylar jag gärna skulle köpa, men förmodligen inte borde...

image70
Jacka i fejkskinn från Divided
image71
Blus från HM för en spottstyver (98:-)


Söndag

Lätt bakis men väldigt trevlig fest igår. I kameran finns gårdagens klädsel men jag har inte orkat ladda över till datorn. Hade på mej dragkedjekjolen från Gina tricot, slapp vit t-shirt i slinkigt material, svarta, heltäckande strumpbyxor, stora svarta örhängen från Glitter och nya skor med inbyggd platå från Skopunkten (Var omöjliga att ta sej fram i, i gårdagens snöslask men annars väldigt sköna)

Jo, och så slingade jag håret igår! Bilder kommer när jag orkar med det fruktansvärt, otroligt jobbiga som innebär att koppla kamerasladden till datorn...

Update: En väldigt mörk och dålig bild, men ändå, en bild!

image69

Uuuh..

Känner mej sådär idag. "Den lilla vännen" har kommit för att hälsa på, vilket innebär att jag har ont i magen och hela kroppen, känner mej extremt tung och svullen. Och imorgon ska jag på fest... Vet inte vad jag ska ha på mej.. Tält?!

(Taskig vän det där...)

RSS 2.0