Fin kväll!

Det blev en fin kväll igår, med värme, riktigt, riktigt bra musik och finfina vänner. Sånt gillar jag!
Hoppas ni också haft en fin helg (mina få men trogna bloggläsare)


Fredag och solsken!

Så underbart!
Jag startade fredagen med att fredagsstäda lägenheten så nu är det klart! Skönt. Nu blir det strax några timmars jobb och sedan ledigt, lite god man och ett par glas vin. Helgen har potential att bli riktig lyckad. Imorgon är det kåren i Eskilstuna med spelningar och stora sommarkalaset. Kommer nog att bli fint.

Så här glad är jag idag! Kände att jag måste fylla ut med en bild då och då...

Energi hit!

Varför är man ibland så fylld av idéer och inspiration men så totalt befriad från energi?

Off topic:
De här gillar jag! Skopunkten!

Tröstevisa

Idag är en sån dag: En sån dag när jag saknar pappa så att det gör outhärdligt ont. Jag saknar honom alltid såklart men vissa dagar tränger det sej på extra mycket. Det är som att när man förlorat någon som betyder, betydde så oftantligt mycket, har man inte råd att låta sorgen kännas fullt ut. Då skulle man inte kunna leva. Han skulle ju alltid finnas. Han skulle alltid vara där.
Jag behöver prata med dej pappa! Det är så mycket som är jobbigt och så mycket som bara du kan säja kloka saker om. Bara du.
Saknar dej så att hjärtat värker.

Lyssnar på denna som vi spelade på din begravning. Ont gör det, men det behöver få göra ont...Iallall ibland...

1:a maj!

Nu är det minsann vår och snart sommar. Så underbart jättehärligt! Valborgsmässoaftonen igår firades helt lugn hemma med D, lite god mat och några glas rosé. Hade verkligen tänkt hitta på något men orkade inte engagera mej när det kom till kritan plus att merparten av mina vänner var bortresta, jobbade o.s.v.

Nu är jag inte direkt bloggunik här men sjutton vad jag vill ha de här skorna:
Kommer från have2have.se och är bara helt jäkla underbara. Fast...det ser ut att vara rätt rejäl fallhöjd och sen förra sommarens nästan dödsstörtning som slutade med trasiga tajts och blodigt knä skulle jag väl inte få tillåtelse att gå ut i dessa... hmf.. .Det var inte skorna eller vinet... det var ojämn mark..sådeså! (Notera det D om du läser det här!. Jag kan visst gå i högklackat!)
Mina ben och bovskorna i en park i Malmö. Jag repade upp tajtsen mer sen för att de skulle se mer symetriska ut. Endast ett hål är äkta.

RSS 2.0