pms-deluxe

Jag ska bara meddela att det inte är lätt att vara Lotta idag. Inte lätt alls! Pms-monstret har slagit sina käftar runt mej med full kraft. Det brukar vara olika det där. Ibland, eller oftast är det rätt milt även om jag blir lite tjurig men den här gången. Herrejösses! Jag har gråtit för att jag såg en gris på TV. Det hände inget hemskt med grisen. Men jag grät iallafall. Grät för att jag tycker det är så fina djur och för att så många människor äter bacon och för att så många små griseknoar får sätta livet till då. Ja, ni hör ju! Det är inte lätt. Inte lätt alls.
Titta vilken fin! Inte äta! Krama! Lova!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit, jag har nästan glömt bort hur det är att ha pms, men nu minns hur vidrigt det är att gråta för ingenting. Ok, greseknoar är ju någonting, men du fattar.



Tröstät bort skiten! (PMS:en, inte grisarna)



kram

2011-03-12 @ 19:40:20
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0