Onödiga saker att störa sej på!

Ni vet de där klipp och klistra statusmeddelandena på Facebook? De där: Jag har världens bästa mamma, pappa, syskon, morfar, hund, gris eller fan och hans moster. De stör jag mej på så in i norden!! Alltid med en uppmaning: "Kopiera det här till din status om du också har världens bästa mamma" och så gör man inte det och så känner man sej lite som en elak människa.

Och varför är det alltid samma människor som använder sej av dessa?  Människor som har de bästa familjerna, är störst motståndare av mobbing eller cancer? Jäkla låtsasengagemang!!


Öh.. jo... jag är fortfarande lite cranky...

Kommentarer
Postat av: fifi

Jag är sjukt trött på alla de där statusarna! Är det så folk visar kärlek på bästa sätt är det ganska tragiskt. Och hur bekämpar de barnporren genom att skriva i sin status att de är emot?



Ja, för fan, kort hår är många gånger snyggast egentligen eftersom det framhäver ansiktsdragen mer!

2011-03-15 @ 20:13:35
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Agneta

Min sötis :). Det är faktiskt rätt störande... Fyller liksom ingen funktion.

2011-03-15 @ 22:44:11
URL: http://atomflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0