Och så ett inlägg på det

Fast jag har ingen aning om vad jag ska skriva om. Så himla trött idag. Kan det vara vädret? Min pappa sa alltid att det var vädret. Hm..jag gjorde mina naglar idag. Satt fast tippar. Själv. Blev inte så bra den här gången och dessutom kan jag knappt skriva på tangenterna. Och då är mina naglar bara lite, lite över fingertoppen. Fattar inte hur såna med überlånga naglar beter sej. Men de brukar säja att det är en fråga om övning när man frågar.

Ja, det var det! Spännande va?


Hm..känns som om jag borde döpa en kategori till totalt meningslöst och lägga det här inlägget där.

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag gillar inte naglar alls..skulle gärna vilja ha fina välmanikyrerade naglar men det kommer aldrig ske så länge jag har en bebis.. ;)

Hinner ju inte ens få lacket att torka! Än mindre fila naglarna..

Klart det kan va vädret!

2011-03-10 @ 19:22:10
URL: http://kakaombord.blogspot.com
Postat av: maria

HeHe du får vinklar fingrarna.. du kan inte skriva med fingertoppen längre utan du får vinkla fingrarna raka så du skriver med hela trampdynan på fingret eller hur man ska förklara .. Haha..

På så vis kan man göra saker med långa naglar ;)



Hehe ja klart det är vädret, skyller jag med på.. vill ha sol och sommar!!

kram

2011-03-11 @ 14:33:41
URL: http://marialicious.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0