Nä!

Nu vill jag inte vara sjuk mer! Jag har ju massa projekt att fixa med och i ärlighetens namn några dammråttor jag borde ta itu med. Men jag har i alla fall hasat mej upp ur soffan, lagat mat, duschat och t.o.m lagt lite färg på min glåmiga hy. Sen har jag även:
  • Ringt både mamma, lillebror och Daniel och ylat om mitt tillstånd och krävt medlidande.
  • Surfat igenom hela internet. Det är slut nu...
  • Nysit 7018miljoner tusen gånger
  • Tittat ut på solskenet och suckat 3000miljarder gånger
  • Tittat på klockan oräkneliga gånger...

Kommentarer
Postat av: fifi

tiden går fort när man har roligt…

Kan du inte streckkolla på nån bra serie då? Det får åtminstone tiden att gå.



Dessa frisörer alltså med sina menande blickar, komma här och titta snett på oss va?



kram

2011-03-15 @ 12:16:12
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0