Lookbook.nu

Som vanligt när det känns lite trist och när jag behöver inspiration tar jag min tillflykt till lookbook. Dessutom känner jag att jag måste väga upp min för tillfället väldigt oglamouriga tillvaro med lite faaaaashion!
Förut att människor klär sej fantastiskt så är fotona allt som oftast underbara. Det duger liksom inte med en digitalkamera i tassen och en skitig spegel (så som jag kör).


Här är lite vårinspiration!
Väldigt fint med vadlång, skir kjol. En sån där sak som är relativt enkelt att hitta second-hand!
Mysbyxor på ett icke-tvsoffa-sunksätt
Dels är klänningen jättefin men sen vill man ju vara just precis där den här tjejen är just nu.

Kommentarer
Postat av: fifi

Näe, när jag ser de där bilderna blir jag bara sur för att jag inte har långt hår! (Som skulle ha varit slitet och ihoptrasslat för att jag klippte mig för sällan så klart)

2011-03-15 @ 14:55:04
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

lovely!

2011-03-15 @ 15:02:37
URL: http://emmasays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0