Att ha det soft

Jag trivs just nu. Idag har vi gått långpromenad, handlat, kommit hem, duschat och krupit i myskläderna. Just nu sitter jag i soffan och gör inget speciellt, förutom att blogga då. Daniel gör heller inget speciellt men jag gillar när vi gör inget speciellt tillsammans. Försöker träna på det där med att bara vara. Det är svårt. Min rastlösa själ rycker och sliter i mej. Men just idag är det bara skönt.

Och så en note to self: Måste komma ihåg att ta med kameran, ta bilder oftare. Bloggen ser ju så tom ut annars.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, där trivs jag bra=)

2011-03-27 @ 13:13:18
Postat av: Anonym

Ja, där trivs jag bra=)

2011-03-27 @ 13:13:48
URL: http://colorelle,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0