En fin dag

Idag har vi haft en riktigt skön dag, jag och grabben min. Vi åkte till stan, åt thaimat på uteservering och bytte ett par skor som jag fått av Daniel i födelsedagspresent. Det var absolut inget fel på skorna, han har smak min kille. Däremot var de i storlek 37. Han köper alltid skor till mej i storlek 37 eftersom jag någon gång i början av vårt förhållande sa att jag hade den storleken i förhoppning att verka liten och nätt eller nåt (Är egentligen mer en 38/39:a). Det har jag fått sota för. Jag får fina skor av Daniel i present rätt ofta eftersom jag älskar skor. Varje gång rynkar han på sina vackra ögonbryn och säjer förvirrat: "-Men har du inte storlek 37? Jag hade för mej det...." Men det gör inget. Huvudsaken jag får skor!

Iallafall, sen gick vi ned till hamnen och dinglade med fötterna vi en brygga tills jag nästan fick lite solsting.Då åkte vi hem och jag somnade skönt i soffan en stund. Ni vet när man får till en sån där riktigt skön vil? Med lite dreggel t.o.m. Härligt!
Jag kallar den bleka ben över blått hav....

Kommentarer
Postat av: Fifi

Vad tufft att Daniel köper skor till dig, Niklas skulle aldrig våga köpa det till mig om inte jag valde ut dem själv.



Hihi, jag älskar att vila på dagen så att jag blir alldeles varm, rödmosig och dreglar lite :)



kram

2011-06-04 @ 22:23:35
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0