Det svåra valet

Ska åka på badutflykt, hittar inte min bästa bikini. Faktum är att det enda som jag hittar är en ytte-pytteliiiiten trekantsbikini som jag fått med någon tidning. "One size fits all" - my ass! Och det är precis det som är problemet. Mitt ass, för att uttrycka det plump. Det blir liksom ett svårt val det där: Vill jag täcka rumpan och visa andra privata delar eller vill jag låta de privata delarna förbli just privata och visa halva rumpan? Tror det blir det senare alternativet Och så hoppas vi att det inte är någon annan på badplatsen... Stor chans när termometern tangerar 30 grader..

Kommentarer
Postat av: Fifi

"my ass! Och det är precis det som är problemet."

Haha, sorry, men jag kunde inte låta bli att skratta här, du fick till det så fyndigt! Men om vi ska vara allvarliga, är det en Solo-bikini? Jag har en sådan och den lämnar då inte mycket till övers för fantasier om ens bakdel...

2011-06-29 @ 21:43:56
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Agneta

Håller med om att du fick till det bra :). Hoppas svalkan i vattnet vägde upp bikinimissen. Puss

2011-06-29 @ 21:57:56
URL: http://atomflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0