Måste. Ta. Kort.

Jag vet ju själv, jag har svårt att ta till mej bloggar utan foton. Ändå är jag så jäkla dålig på att ta kort till den här bloggen. Fattar inte. Har verkligen nästan alltid kameran i väskan men ändå blire inga bilder. Kanske är jag kvar i den där "pinsamt-att-fota-sjukan". Typ: Här sitter vi och fikar och då ska jag helt plötsligt hala fram kameran och ta kort på min bulle. Och ändå uppskattar jag själv bildfyllda bloggar (inte på bullar just då kanske, men ni fattar grejen!). Och förresten, inte såna där mastodontinlägg med s.k bildregn. Tar ju evighet att scrolla sej igenom...
Ska. Skärpa. Mej!

Kommentarer
Postat av: Anna Eleonor

Jag tycker om att titta på bilder men blir lika obekväm som du beskriver med att hala upp kameran. Kommer du på hur man blir av med den känslan så tipsa mig! :)

2011-07-06 @ 22:39:26
URL: http://antagligenanna.blogspot.com
Postat av: Fifi

Är jag själv eller bara med Niklas har jag inga problem med att ta fram kameran, eller iPhonen då, har blivit för lat för att ta med mig kameran, men annars tycker jag att det känns lite dumt.

2011-07-07 @ 09:28:27
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0