Hej Onsdag!

Den här förkylningen jag dras med vill inte riktigt ge med sej. Drygt. Fattar inte var den kommer ifrån heller? Har inte träffat en endaste förkyld människa. Men det är klart, jag har ju varit ute och rört mej en hel del, åkt tåg och så.

Annars då? Annars försöker jag lära mej att inte göra upp långa listor över allt jag behöver göra i huvudet. Det är ju så enormt stressande. ALLT blir ett måste! Det börjar redan på morgonen. I min hjärna ser det ut ungefär så här då: Nu ska jag gå upp, sen ska jag äta frukost (vad ska jag äta för frukost), sen måste jag ju tömma kattlådorna och dammsuga och jajustja: Duscha. Sen vore det ju himla bra om jag tvättade, fixade den där grejen och bla, bla, bla.


Det blir som en lång kravlista av simpla saker som man gör av bara farten annars. Dessutom är det som om jag skulle vara under någon slags tidspress. Att det liksom är duktigare att ha allt gjort så tidigt som möjligt. Skumt är det och jag fattar inte var det kommer ifrån?

Nån som vet hur det funkar, det där med mindfullness??

Kommentarer
Postat av: Fifi

Haha, vad kul! Det var Emelis Lovely Chaos du sökte?



Krya på dig!

2011-07-21 @ 12:47:26
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom

Hej! tänkte bara tipsa om att just nu finns fler tävlingar med fina priser på blogg, det finns även en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäla dig kolla i vänsterspalten så hittar du tävlingarna:)

Annars kanske du vill göra ett bloglovin byte?;)

kram

2011-07-21 @ 19:19:37
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0