There and back again

Nu så. Nu drar jag hem till mamma och Dalarna igen. Ska fixa och trixa  lite så att hennes vardag blir bekväm (hon har MS). Men sen är det slut på livet i exil i Dalarna. Kommer förmodligen fortfarande att vara där mycket men äntligen, äntligen, efter 6 måndader, bo hemma igen eftersom mamma är så mycket bättre nu.
Jag trivs verkligen hemma hos mamma, älskar att vara där, men hur det än är är jag en vuxen människa som måste ha ett eget liv. Det kliar riktigt i kroppen att få flytta hem. Då ska jag äntligen sätta igång med ett nytt spännande projekt som legat på is ett tag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättekul att du gav dig till känna! Nu ska jag kolla in din blogg också och se vad du har för dig nuförtiden :) /Malin

2011-01-18 @ 15:04:17
URL: http://malinbh.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0