Hur läser du bloggar?

Jag har fått för mej att mitt sätt att läsa bloggar är lite omständligt och ovanligt. Så här gör jag: Jag går in på min egen blogg och klickar igenom min egen länklista minst två-tre gånger om  dagen. Sen går jag in på bloglovin för att kolla nya inlägg på bloggar som jag inte har i min länklista men som jag gillar eller tycker är intressanta. Listan på bloglovin stuvar jag också om  ganska ofta. Jag antar att jag skulle kunna ha någon typ av bloggläsare men för mej är det lite av överraskningsmoment av att klicka igenom länklistan och se om det kommit något nytt som gör hela grejen.
Hur läser du?

Kommentarer
Postat av: maria

Ja läser mina bloggar efter sparade favoriter på datorn... är en hel del =)

Älskar att läsa bloggar!!



Sv: Haha ja visst är det, tror hon får börja använda hatt jämnt .. hehe..

Okej hur många katter har ni?

Ska ni inte skaffa någon vovve då?..Minns daniels rocky han va ju bara för mysig.. hehe som en riktig bamsebjörn =)



Jisses lotta du kommer ju bryta fötterna om du inte taggar ner.. ;) men blir de inte förstörda av snön då?.. för dina är väl oxå i nå plyshmocka matrial..eller?

2011-02-13 @ 18:59:30
URL: http://marialicious.bloggagratis.se
Postat av: Mia

Just nu, med mycket inför flytt o sånt, då läser jag mina stadiga favvosar (inte nödvändigtvis länkade sådana, håller på att uppdatera den listan nämligen) o sen via kommentarerna jag fått.



När jag har mer tid att verkligen läsa då går jag via de meddelanden jag får via bloglovin, följer fler bloggar än dem jag tittar hem till just nu då.



Skickar en jättestor Alla hjärtans dag-kram, hoppas din dag blir toppenbra!

2011-02-14 @ 14:27:40
URL: http://fredthevov.blogg.se/
Postat av: Killmamman

genom google reader. enkelt och bra :)

2011-02-14 @ 18:15:46
URL: http://killmamman.wordpress.com/
Postat av: fifi

Fick du din ros?



Jag har börjat använda Google Reader, fattar inte hur jag höll koll på alla bra bloggar innan!



kram

2011-02-14 @ 21:29:55
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Tess

Jag har en lååååång blogglista som jag har tur om jag hinner kolla igenom var dag, vissa av dem uppdaterar ju 40 ggr i timman..nästan.

Sen har jag ju länklistan, den absoluta toppen för tillfället.. ;)



Sen hittar jag alltid ngn ny via ngn annans blogg (hittade din genom Fifi.. :) ), har inte bloglovin förstår inte riktigt hur det fungerar.. Google Reader har jag inte provat på än men kanske värt?

Google reader har jag inte hört talas om..

2011-02-15 @ 12:35:13
URL: http://kakaombord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0