Hm..outfit och varför jag inte gör dem

Jag tycker ju att det är skitkul att kolla andras outfits men har nästan aldrig några uppe själv. Anledning 1: Min kamera är så kass att minsta darr på manschetten gör bilden helt suddig. När jag vill ta bilder brukar jag sno Daniels istället (den här är dock sönderredigerad också). Anledning 2: Jag ser mest ut så här tråkigt om dagarna då jag jobbar hemifrån. Den här lägger jag mest upp för att jag ville testa att göra en gif-animation. Denna har jag skapat, inte i photoshop utan i ett onlineprogram. Gifninja tror jag det hette. Hoppas att det är ett bra onlineprogram. Tänk om bilden byts ut mot värsta porren efter halva tiden och ni bara: Vad menar hon? Outf***a? Förlåt. Jag är trött.


Update:

Förresten! Om jag står här på bloggen och flaxar så här hela tiden kommer jag att bli skitsmal. Flax, flax. I alla fall mitt virituella jag..hmf..

Kommentarer
Postat av: Fifi

Haha, du har ju värsta träningspasset! Jag brukar också göra gif's på nätet, hur kul som helst!



Jag tycker också det är kul att se vad folk har på sig då och då, fast om dagens outfit är det enda innehållet på en blogg tröttnar jag. Jag gillar när det är en blandning av ytligt och lite mer substans!

2011-08-03 @ 09:36:48
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0