Dagens dubbelmoral

Det här tyckte jag var lustigt: Ni vet aftonbladets vi gillar olika kampanj? Den med handen! Ni vet, som man satte på sin facebookpresentation när SD kom in i riksdagen. Den har under pride bytt utseende och smyckats med regnbågsflaggan. Vet ni vad som hände då? Då blev folk UPPRÖRDA på facebook och undrade om kampanjen ändrat inriktning. För så olika gillade man tydligen inte. Det var tydligen pinsamt att skylta med regnbågsflaggan. Då kan ju folk tro att man är ....eh...BÖG!! Shit, vad hemskt! Ibland..jag bara.... folk.... är dumma i huvudet!
Jag gillar i alla fall alla olika.

Kommentarer
Postat av: Fifi

Ja, herre gud, att någon kan tro att man är bög är ju det värsta som kan hända!



Jag tror nog att loppisfynden blev extra fina av att jag fick kämpa för att få hem dem.

2011-08-02 @ 10:09:11
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Charlotta

Fifi: Haha, ja men precis! Helt sjukt läskigt ;-)

Det tror jag också att dom blev. Fint med jordglob. Bara otympligt att bära kan jag tänka mej.

2011-08-02 @ 12:59:36
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Haha men snacka om dubbelmoral?!

2011-08-05 @ 10:14:57
URL: http://emmasays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0