Dag 01: Presentera mej själv

Det här blir en presentation i punktform!

Jag heter Charlotta, är 31 år men känner mej som 15 ibland och 80 ibland. Jag är uppvuxen i en vacker by i Dalarna i ett hus med vita knutar precis vid skogsbrynet tillsammans med pappa, mamma och min 8 år yngre lillebror.


Jag älskar trygghet men motsägelsefullt nog (kanske) också när det händer spännande saker.
Jag är impulsvis och har en "det ordnar sej-attityd". Egenskaper som både är till min för och nackdel. Jag vill att saker ska hända NU, helst igår (roliga saker).


Jag har en passion för kitchiga saker, kläder, böcker, musik och mina vänner och familj.


Jag bor utanför Västerås i en stor tvåa med turkosa och prickiga väggar tillsammans med min kärlek D. 


Jag tycker att fördomar och trångsynthet är rent onödigt. (Det förtjänar inget större ord.)


De absolut viktigaste personerna i mitt liv är D, min mamma och min lillebror. 


Min pappa dog för två år sedan och jag saknar honom varje dag.


Jag har varit vegetarian i ungefär fyra år. Helt och hållet på grund av kärlek till djur.


Jag är den eviga studenten men ska förmodligen, någongång, inom en närmare framtid, vara klar snart.

Jag är rätt tillfreds med livet i stort och tacksam för att jag har de människor jag har runtomkring mej.

Kommentarer
Postat av: Fifi

Kul att få veta lite mer om dig!

Och snälla, kan du inte visa dina turkosa och prickiga väggar?



Vad roligt att du gillade min lilla Love Story!

2010-11-18 @ 10:03:13
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0