Hej!

Nu har jag varit frånvarande igen. Befunnit mej i Dalarna. Var annars? Usch, jag (vi) kanske borde flytta upp? Det är ju bara där jag vill vara. Har en sån enorm längtan ut till landet hela tiden. Håller jag på att bli vuxen på riktigt tro? Näääee... eller?

Men så tänker jag på det en gång till. Jag vill ha närheten till en stad. En stad som inte är Borlänge. Här, där jag bor nu, så har jag närhet till tre varav Stockholm ligger längst bort och då tar det mindre än en timme med tåg. Och vintern på landet är inte så himla skoj heller. Kallt, skotta snö, men underbart himla vackert iof. Och vännerna, de finns ju här. Kanske är det ändå en lyx att vara glad över att man kan leva lantliv nästan närhelst man vill i alla fall?

Nåja, på fredag drar jag och babe upp igen. Myser hela helgen!

Annars har jag varit i skolan idag. Gick upp vid 6, outhärdligt trött, gick på min föreläsning och åkte hem och somnade så där skönt. Hade tänkt mej en timmes tupplur. Blev nästan tre. Fast då sov jag iof bara tre timmar inatt.

Det var det.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Du gjorde precis min dag. Jisses så glad jag blev! Tack! Kram

2010-05-22 @ 13:28:30
URL: http://mellstroom.blogg.se/
Postat av: Fifi

det kan ju bara vara så skönt att ha ett härligt ställe att åka till lite då och då!

2010-05-26 @ 09:20:18
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0