Fredag! (How I love you!)

Goddag!
Idag är det fredag! Det gillas skarpt. Ikväll blir det avskedsmiddag i Eskilstuna för fina E som drar till Bangkok. Ska blir mysigt, alltså inte att hon åker utan middagen!
Har lite klädkris bara. Vet inte vad jag ska ha på mej. Mitt problem är att min garderob är utspridd över inte mindre än tre (!) landskap. Gästrikland, Dalarna och Västmanland. Nu hade jag dock föredragit att garderoben hade funnits här på hemmaplan (Västmanland). Jag tänker: Kanske skulle ha den där kjolen? Var är den? Jaha, i Gävle....

Allra helst skulle jag vilja ha mitt slappa linne som det nedan (som förövrigt är jäkligt snyggt och kommer från Only) men jag tror bestämt att det är i Dalarna (utan mej).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0