Jag kommer inte riktigt loss idag.

Gick upp och blev sittande framför burken, duschade, åt lunch och blev tydligen sittande igen. Jag gillar inte när det blir så, det händer ibland och någon obehaglig sunkkänsla infinner sej. Jag vet att det bästa är att bara resa sej upp och fixa med saker. Är bara så grymt svårt att få in rätt växel idag.

Mest längtar jag efter att åka hem till Dalarna igen. Missförstå mej rätt, jag älskar mitt eget hem, älskar att bo här med D och katterna. Men våren på landet, det är något annat det.

Nä, nuså! Lägga i växel, få fart!

Kommentarer
Postat av: Fifi

Jag har också sneglat på kaninlampor ett tag, men den här tar minsann priset!

2010-04-28 @ 18:28:14
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Märta

Sv: Jobbigt att ha urplocket i Morfars hus framför er! Men det är som du säger; i minnet kommer det att finnas kvar och se ut som det alltid gjort.

Pappa har iaf blivit utskriven och ska vila upp sig (hur man nu får den där envisa gubbstrutten att göra det!!)

Och Fonzie är helt underbar! Vi fick honom för ett år sedan som omplaceringshund. Ångrar inte en sekund att vi tog honom!

Förstår att du längtar tillbaks hem till Dalarna igen när den absolut vackraste tiden står för dörren..

Sköt om dig & D & Katterna!

Kram

Kusin Marit

2010-04-28 @ 21:26:18
URL: http://honungochcitron.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fin blogg!

Kommentere: http://geenah.blogg.no/!?!

Ha en fin kveld videre:-)

Hugs And Kisses<3

Geena H

2010-04-28 @ 22:19:44
Postat av: Charlotta

Fifi: Ja, det gjorde den verkligen!



Geena H: Men tack :-)

2010-04-29 @ 16:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0