Hej, hej!

Idag åker jag till Dalarna, Mamma och Mimas. Längtar! Helst skulle jag vilja ta med mej babe men han jobbar ju och petitesser..hmf. Har bestämt att det ska bli soligt väder, att jag ska sitta på trappan i solskenet och dricka kaffe och dra in våren!

Annars är väl det mest revolutionerande idag att jag insett att om jag drar tangentbordet lite åt höger så får jag inte så himla ont i axeln när jag skriver. Jag är lite långsam men jäkligt smart! Klart man ska ha själva tangenterna man använder mitt framför och inte själva tangentbordet. Levt med dator i 15 års tid och inte kommit på det förräns precis just idag. (Ibland blir jag lite rädd för mej själv)

Bild från LeLove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0