Coasters

Jag har pysslat!
Katterna lyckades slå sönder ett av mina finaste glascoasters från Indiska när vi var borta under påsken. Jag råkar vara beroende av coasters, måste ha dem annars känns det som jag misshandlar bordet. Ställ aldrig en het kaffekopp på mitt bord utan underlägg! Jag dör lite då..

Jaja, jag hade alltså bara tre underlägg kvar så jag tänkte att jag kunde pyssla lite nya. Körde med papp, prickigt omslagspapper och decoupagelim. Det blev väl lite sådär. Lite knöligt och lite gulaktigt eftersom limmet tydligen var i färgen antik. Men de fyller sin funktion!

Så här blev de:

Men jag vill ha fler! Tala gärna om var man kan köpa fina! En tjej som kan det här med coasters, förövrigt, och har en underbar samling är Prettyinpink. Jag är avudsjuk!

Okej, jag inser att jag måste skriva ett enormt intelligent inlägg efter detta, annars tror ni att jag är en komplett nörd. Fast det är jag iof. En bra sån!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0