Badkläder

Om jag ska vara ärlig så är jag inte en sån som har bikinipanik och måste ha en splitny bikini varje säsong. Kanske är det ett stadsproblem? Jag menar, jag badar som mest när jag är i Dalarna, på små undanskymda, mysiga badplatser där det inte är värst mycket folk och ingen bryr sej om om jag har bikinin från förra året (eller förförra). Kanske skulle det vara annorlunda om jag tvingades trängas på jättestränder med hundratals soldyrkare?

Men iallafall skulle jag hemskt gärna vilja ha en 50-60-tals inspirerad bikini bara för att det är så himla fint. Hittar en hel del sånt just nu. Den här från Halens tycker jag var fin!

Halterneckbehå

Bikinitrosa


Kommentarer
Postat av: Maria

Sv: Tack så mycket för gratulationerna.. =)



Oh det måste va gött och inte ha bikiniångest/panik.. =) Jag tror nog att det inte har med storstad och göra utan mer att det beror på hur nöjd och bekväm man är med sig själv och sin kropp...

Jag kommer ju från ett mindre ställe från början men har ändå tok ångest varje sommar som bikin ska på.. suck... funderar på grodmansdräkt i år HaHa...

2010-04-22 @ 12:04:53
URL: http://marialicious.bloggagratis.se
Postat av: Sari

Jag måste ha en ny bikini varje år annars blir jag galen hehe.. O en j-kla ångest att bara komma i den varje år men jaja.. under vattnet ser ingen en :P

2010-04-22 @ 20:15:32
URL: http://withfashion.blogg.se/
Postat av: Bella

Själv blev jag överlycklig eh.. 2006 tror jag det var. Då hittade jag en bikiniöverdel jag nästan kan ha, den är bara lite för liten. Jag klänger mig fast vid den som en bläckfisk och vårdar den ömt för jag vill banne mig itne behöva gå ut och jaga igen!

2010-04-23 @ 12:49:08
URL: http://ettskapandesgrand.blogspot.com
Postat av: Gabbie

överdelen var jätte fin!

Postat av: Fifi

Jag brukar inte heller ha någon bikinipanik, hittar jag en bra bikini får den hänga med i några år. En prickig bikini hade ju förstås varit fint, men min med enhörningar får nog duga i år med!

2010-04-28 @ 18:27:40
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0