Snabb uppdatering

Igår kom jag hem från min morfar som jag varit och hälsat på i Gävle ett par dagar. Mysigt var det även om morfar kan bli lätt överbeskyddande ibland. Han ville bl.a försöka boka sin färdtjänst åt mej när jag skulle till tåget så att jag skulle komma fram ordentlig. För det första vet jag att det inte är möjligt och för det andra är jag fullt kapabel att gå den 11/2 minuter långa promenaden till bussen. Ibland får jag påminna honom om att det är han som har den respektingivande åldern 90 år och inte jag.

Ikväll blir det lite födelsedagsfest hos fina E i E-tuna. Ska bli kul även om jag har en riktig fuldag och känner mej som en jätte... Men.. det går över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0