Obalanserad

Men, se där. Det blir ett inlägg till idag.
Är lite oblanaserad. Hela min stackars kropp är i osynk, olag. Konstig. Haft feber, är lite förklyld, varit trött och så min stackars, stackars axel! Vet ni hur det känns med en nerv i kläm i axeln?
Om inte, kan jag berätta: Det gör inte direkt ont men nu och då somnar hela armen och då tänker jag...aha... stroke! hjärntumör!  Får panik och börjar allt som oftast gråta. Det är hellöjligt eftersom jag hela tiden känner varifrån känslan kommer. Dessutom är hela axeln en samling knutar (som Daniel ihärdigt försökt att få bort, tack.) Jaha, nä, det får bli kiropraktor nästa. Usch, vad jag tycker synd om mej själv känner jag. Men det får man. Ibland. Faktiskt!

Annars.. hittade den här kavajen i garderoben. Rätt fin om jag får säja det själv! Min garderob är överhuvudtaget en källa till ouptäckta skatter. Eller snarare skatter som jag glömt att jag hade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0