Kot-knackare

Nu har jag äntligen tagit mej i kragen och fixat en napprapattid för min axel som är helt upp-f*ckad. Massor med knutor, en nerv i kläm. Droppen var igår när jag satt vid datorn och faktiskt höll på att svimma. Det blir som sockerdricka i axeln som strålar ut i hela armen och ned i benet och så upp i huvudet. Då blev jag faktiskt riktigt rädd. Egentligen ska jag inte sitta här och skriva alls eftersom det bara gör saken värre, men sjutton!, jag har lite svårt att leva utan dator.

Hm.. har aldrig varit hos en napprapat förut. Just nu är min största undran: Man behöver inte ta av sej BH:n... va? Väl...?? Oj, oj.

Kommentarer
Postat av: Sofie R

Ang Bh...Tycker också det där är ett delemma! När jag var hos en kiropraktor i västerås så tog jag av med ALLT på överkroppen..sedan pratade jag med min bror som ju går på kiropraktor-högskolan och han sa att man ALLTID har Bh på sig..! Hmmmmm....Så mitt råd: Ha kvar Bh:n :) Åh hoppas verkligen att naprapaten hjälper dig!!

Puss å kram!

Ps, tack för senast förresten!

2009-10-27 @ 21:46:51
Postat av: Charlotta

Sofie: Haha, ja, jösses! Hade väldig huvudbry angående det där men jag gjorde så att jag behöll min bh på och sen så knäppte napprapaten faktiskt upp den när jag låg på mage (och så knäppte han den också..haha)

Axeln är mycket bättre nu, så himla skönt!

Puss å kram!

2009-10-28 @ 10:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0