Jag älskar dej..

Jag älskar dej för att du säjer att jag är vacker på morgonen. Jag älskar dej för att du, när du hämtat mej från någon fest (rätt sliten och med sminket på svaj) ser på mej, ler och säjer: ”-Du är så söt!”

Jag älskar dej för att du förstår mej och för att jag förstår dej. Jag älskar dej för att vi verkligen kommunicerar med varandra (låter äckligt ”korrekt”), men så är det.

Jag älskar dej för att jag kan skratta med dej, för att du är så himla knäpp och har så knasig humor.( Du är så himla rolig!)

Jag älskar dej för att jag kan skrika åt dej, bli riktigt jäkla förbannad och för att du skriker tillbaka, men för att vi alltid alltid hittar tillbaka. Vi vet alltid vad vi menar.

Jag älskar dej för att du har varit med mej i de svåraste stunder och tacklat det, låtit mej gråta mot din axel. För att du klarat och tröstat mej när jag mått riktigt dåligt.

Jag älskar dej för att jag aldrig någonsin kan ljuga för dej och för att du inte kan göra det för mej.

Jag älskar dej för att vi ”synkar” så himla bra i våra åsikter.

Jag älskar dej för att du kan säja: ”-det ordnar sej!” på ett så tryggt sätt och så att jag verkligen tror det.

Jag älskar dej för att du har långt, underbart änglahår. För att du har världens vackraste drag och ögonfransar som räcker flera mil.

 

Jag älskar dej så in i norden jä*la mycket! Jag vill alltid vara med dej!


Kommentarer
Postat av: Sassy

Åh, vad fint!

Jag blir alldeles varm inombords!

2009-10-26 @ 20:15:22
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sv. Yes blåsapan funkar ;)

2009-10-26 @ 21:59:43
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Sassy: Tack! Vad glad jag blir att du tycker så :-)



Rebecca: Härligt, då kanske det blir en blåsapa för mej också :-)

2009-10-27 @ 09:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0