Hem till Dalarna..

.... åker jag om en alldeles liten stund. Underbart! Har längtat hem efter både mamma och Mimas (Mattias- lillebror). På fredag kommer darling Daniel efter. Ska bli så himla skönt med en lugn helg med familjen. Jag tänker promenra, titta på omgivningarna som är sjukt vackra, mysa i soffan, pussa kattungar och prata massor med min mamma.

Napprapaten igår gick superbra. Det var inte alls obehagligt utan tvärtom rätt skönt. Det är nog en liten dröm jag haft att bli sådär knäckt i nacken och sen känns allt mycket bättre. Och så fick jag lite övningar så att jag ska få upp cirkulationen i axeln. Funkar jättebra så nu är jag nöjd och har peppar, peppar inte kännt mej yrslig än idag.

Kommentarer
Postat av: Sassy

Vad härligt med en riktig myshelg med familjen.

Och vad skönt att det gick bra hos knäckaren, jag har aldrig varit hos någon...

2009-10-29 @ 17:24:47
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Sassy: Vad gullig du är! Och "knäckaren" kan jag verkligen rekommendera om man har problem med något (muskelärt då). Min var jättebra och axwln känns verkligen som ny!

2009-10-30 @ 16:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0