Här sitter jag...

...hemma vid mammas dator. Härligt egentligen, att ha två hemman. Jag gillar det. Även om jag är utflyttad för massor med år sedan så är Dalarna alltid hemma. Två ställen i världen jag känner mej helt och fullt trygg på; dalarna och så hemma-hemma hos mej och Darling D. (Eller tre, om man räknar morfars hus). Det är inte så illa när man tänker på att det finns människor som inte känner sej trygga någonstans..

Idag har jag och mamma fördrivit dagen med shopping, åt mamma mest, men en parfym slank med till mej! Mamma ska på Ladies Night med vänner ikväll, lillebror ska på någon halloweenfest och jag ska sitta här hemma i huset, lyssna på skogen utanför, kolla lite idol och dricka rödvin. Känns som ett helt okej upplägg. Senare ikväll kommer Daniel också.

Jag älskar min familj! Älskar när vi alla är här hemma i huset: jag, mamma, Daniel, Mattias och Matilda. Världens finaste! Det känns tryggt och fint och alltid känns det som att pappa vakar över oss. Tittar på oss och ler.

Jo, och så parfymen ja! Eller mer "body splash" kanske (fast den luktar väldigt mycket). Från Björk & Berries. Doftar gudomligt. Precis lagom... och billig. 99:- tror jag.


Kommentarer
Postat av: Amanda

vars köpte du den? :)

2009-10-31 @ 01:18:24
URL: http://mamandaa.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Amanda: Jag köpte den i en liten butik i Leksand som heter My Lady, men de finns att köpa på hemsidan tror jag :-)

2009-11-01 @ 23:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0