Skolflicka!

Igår drog skolan igång på riktigt för mej igen! Så jäkla underbart! För er som inte vet så har jag varit ledig ett år. Det föll sej så eftersom jag redan läst kurserna som jag skulle ha läst under förra läsåret. Så istället för att plugga klart på en gång valde jag att stanna hemma, pyssla med egna projekt och bara vara. Det behövdes efter pappas 8 månaders långa sjukdomstid. Jag fattar ju att det var en lyx för mej att kunna göra så. Man är ju inte hemma från ett jobb ett helt år p.g.a ett dödsfall.. Men det var en lyx som jag tog mej.

Men nu är jag alltså igång igen! Så härlig. Dessutom verkar det vara en riktigt bra kurs där man kan skapa kontakter ute i arbetslivet. Kreativa verktyg och processer heter den. Läs mer här om du tycker att det låter intressant!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej! Tack för din fina kommentar. Ja, det är Frida på bilden, hon gick bort första juli i år. Det känns tungt men det är de underbara minnena som betyder mest.

Vad spännande den där kursen låter! Du får gärna berätta mer om den när ni kommit igång, det är en sådan kurs jag skulle kunna tänka mig att gå :) Synd att den finns i Eskilstuna bara.

Ha det bra!

/Cecilia

2009-11-04 @ 09:14:19
URL: http://voix.blogg.se/
Postat av: Sassy

Vad skönt att du kunde vara ledig där du verkligen behövde det! Hoppas att kursen du ska läsa nu är bra!



Jag vill inte skriva så mycket om mitt jobb på bloggen, men jag kan göra ett mer allmänt inlägg när jag hinner också kan jag kanske maila dig och skriva lite mer?

2009-11-04 @ 18:19:04
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Sassy

Det är klart att jag ska skriva om min utbildning och mitt yrke om du är nyfiken! Det blir nog ett blogginlägg och ett kompletterande mail!



kram

2009-11-05 @ 21:12:56
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0