Hej igen!

En oplanerad bloggpaus blev det. Har varit hemma hos min mamma en vecka och sedan skola denna vecka. Huvudet har varit tomt men ändå fullt liksom.. Ja, ni fattar.

Nu är det fredagkväll! Älskar fredagkväll. Inga speciella planer för helgen förutom att kanske träffa min fina Johanna imorgon. Annars blir det tacos, idol och ett par glas vin för mej ikväll. Jag gillar't!

Jo.. och sen hittade jag de här skorna på skopunkten. Vill ha, vill ha! Ska kika i Stockholm näst-nästa helg då det blir tjejhelg!

Kommentarer
Postat av: Fifi

Kul att du är tillbaka!

Nu ska jag också försöka att uppdatera bligen regelbundet.

2010-01-25 @ 21:47:53
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0