1:a maj!

Nu är det minsann vår och snart sommar. Så underbart jättehärligt! Valborgsmässoaftonen igår firades helt lugn hemma med D, lite god mat och några glas rosé. Hade verkligen tänkt hitta på något men orkade inte engagera mej när det kom till kritan plus att merparten av mina vänner var bortresta, jobbade o.s.v.

Nu är jag inte direkt bloggunik här men sjutton vad jag vill ha de här skorna:
Kommer från have2have.se och är bara helt jäkla underbara. Fast...det ser ut att vara rätt rejäl fallhöjd och sen förra sommarens nästan dödsstörtning som slutade med trasiga tajts och blodigt knä skulle jag väl inte få tillåtelse att gå ut i dessa... hmf.. .Det var inte skorna eller vinet... det var ojämn mark..sådeså! (Notera det D om du läser det här!. Jag kan visst gå i högklackat!)
Mina ben och bovskorna i en park i Malmö. Jag repade upp tajtsen mer sen för att de skulle se mer symetriska ut. Endast ett hål är äkta.

Kommentarer
Postat av: maria

Haha men herre gu lär ha vart en rejäl vurpa...



Själv har jag ju lyckats stucka bägge fötterna men i gympadojor då...så inte är det alltid höga klackars fel inte skrattar



Skorna du har där nere från H&M är bra snygga... är bra sugen på dem jag med HiHi...

kjamis

2009-05-02 @ 11:16:03
URL: http://marialicious.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0