Glasögonorm

Ja, jag behöver glasögon. Gud vet hur världen ser ut EGENTLIGEN. (Min är behagligt suddig). Nä, jag måste se, jag får ju ont i bollen av allt kisande. För att inte tala om rynkorna det snart medför. (Jag sa SNART). Kikade i vilket fall lite på Favoptic. Där finns massor med snygga, billiga bågar och så får man låna hem sex stycken gratis för prov! Okej, nu låter jag helt sponsrad. Men tro mej: Den här bloggen sponsrar ingen. Jag går bara på reklam helt enkelt.
Okej; Dessa skulle jag välja!

Nörd-buisness
Charlotta goes Pilot
50's
Mia o Klara-trendiga
Sofistikerat smart
Diskret dam

Lovar att visa när de kommer hem till mej!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Haha! Uttrycket Mia och Klara-trendiga är såååå roligt!



Jag tror du skulle passa i piloterna!

2009-03-24 @ 08:12:37
URL: http://annakajsakarinbella.wordpress.com
Postat av: Charlotta

Anna-Karin: Haha, ja, om jag skulle köpa dem skulle jag kanske få lov att börja arbeta i jeansbutik. Jag är faktiskt väldigt sugen på piloterna:-). Coola men ändå rätt diskreta.

Kram!

2009-03-24 @ 11:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0