Jag är ändå rätt så bra!

Nu har jag hunnit med dagens arbetsskörd (nästan, resten tar jag ikväll då det är svalare) och dessutom hunnit diska och promenera fram och tillbaka till Willys där jag köpt sallad. Nu ska jag lägga mej lite på balkongen tror jag. Bara det att det blir så sjukt himla hett där. Man pallar 10 minuter. Max.

Och så kör jag den här musiken på repeat (samma som i tidigare inlägg, (ett av banden som spelade på kåren i lördags) Så himla härlig och glad peppig sommarmusik. Älskar att upptäcka nytt!!

Kommentarer
Postat av: maria

Sv: Tack hehe..ja du får kanske ta och göra det ler...

Okej då läser du samma som killen min då.. fast han ska ta med designe som inriktning..!!



Ja visst är det gött väder ute... =)

2009-06-01 @ 22:43:25
URL: http://marialicious.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0