röja, städa, rensa

Åh, vad jag älskar att slänga saker, rensa, kasta.
Jag och Daniel har två balkonger. En av dem har varit lite av en skam i hm.. host... typ ett år. Massor med bråte, gamla trasiga möbler, glasflaskor, burkar. Just i detta nu är dock allt på väg till skroten. Vi har äntligen tagit oss i kragen. Det är så himla underbart att få iväg saker. Känns som flera kilo lyfts från axlarna. Det är lite synd om Daniel bara. Eftersom jag fortfarande är sjuk så har min uppgift varit att bära ut allt i hallen medan starckars gos har fått lov att springa upp och ned med allt till släpvagnen samt åka till tippen. Själv känner jag mej som jag sprungit maraton. Sen tänker jag på den otroliga förmögenhet vi ska tillskansa oss nu. Det måste bli en halv miljon av alla burkar....minst...


(Lite så här känner jag mej nu.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0