Helgen

Började redan i torsdags med sitta-ute-och-grilla- premiär  hos fina Emma  som hade lite grillfest Så himla härligt att kunna sitta ute i solen och äta på kvällen, känna grilldoft, och sippa vin med fina människor. För mej blev det sojabiffar och tomatsallad. Mums!
På fredagen gick jag och Daniel ut och åt och träffade sedan J och E på Sky-Bar. Trevligt, trevligt.
På lördag drog vi hem till min mamma ,för att hämta pappas bil, och stannande tills på söndagen. Hemma blev det också massa grillning och mys.
Toppenhelg med andra ord!

Idag har jag jobbat så att det känns som att ryggen ska gå av. (men snart är det helg igen :-)

Kommentarer
Postat av: maria

Tack så hemskt mycket.... ler... jo jag har vart inne lite på det spåret ..för jag har alltid älskat att fotografera allt och ingenting.. hehe.. =)



Det är en canon ixus 60..enkel och tar faktiskt väldigt bra bilder för att va en vanlig digital kamera..!!

kjamis

2009-04-29 @ 22:41:21
URL: http://marialicious.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0