I'm back!

Det har inte blivit så mycket bloggande på någon (några?) vecka/or.  Men det här är ändå rätt bra för att vara mej då jag brukar kunna ta blogguppehåll på sisådär ett halvår.

Jag har också varit hemma i Dalarna hos mamma över påsken (åh, vad det tar emot att inte säja hos mamma & pappa). D följde också med och så var min fina lillebror M hemma, eller han bor ju hemma en kort period just nu. Hemma åts det mat, pratades, åts lite mer mat (och godis), dracks gott vin o.s.v. Lillebror och D valde att gå ut på påskaftonskväll för att göra Leksand (wohooo) men jag stannade hemma för mammamys. Hursom så älskar jag att min lillebror och pojkvän gillar varandra så pass mycket att det kan hitta på saker tillsammans själva.
Allt som allt var påsken iallafall väldigt fin.

Men nu är jag hemma och jobbar igen. (Jag ritar och syr kläder till försäljning). Det tar tid, massor med tid, men är väldigt kul.

Idag skulle jag vilja ha massor med solsken och fika med någon fin vän på uteservering men jag måste nog jobba och förresten verkar solen just nu lysa med sin frånvaro..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0