Helgsammanfattning

I fredags hade jag fem fina tjejer hemma hos mej för mysig tjejkväll. Det blev lite mat, lite vin, godis och prat. Älskar såna kvällar. Riktigt lyckat.
 
Igår var det meningen att jag skulle ut och svira...Vilket jag också gjorde....en liten stund.
Jag hade jättetrevligt på förfesten, satt ned, pratade och pimplade vin. Allt kändes fint och lugnt och ytterst städat...
Och så: Pang! När jag ställde mej upp så började hela rummet snurra. Akut illamående med råberusning som följd. Fy, fy, fy! Hatar sånt! Så tråkigt, jobbigt att bli för berusad. Hatar att tappa kontrollen. Men det gick bra med hjälp av omtänksam vän (tack fina) och supergullig pojkvän. Idag har jag väl känt mej sådär... Tur att sånt händer rätt sällan. Riktigt tråkigt bara då jag verkligen var jättesugen på att gå ut och dansa för att inte tala om hur himla dum man känner sej. Dum och tråkig :(

Men det är bara att ta nya tag :-)

Kommentarer
Postat av: maria

Lite bättre med huvudet idag... men känner att det är på g nu igen suck... hum undra om det är för att man sitter vid datorn.. skulle inte förvåna mig om man får nån sjuk strålning eller nåt.. !!



Oh vilket lyx det vill jag oxå ha .. men får bli när man flyttar och skaffar barn.. Nu är det ju inte så jobbigt.. bara tre trappor ner så är man framme vid tvättstugan..hehe



Ojoj lät som en vild helg hehe... du får ta det lugnt med vinet nästa gång då ;) .... men ja det är nog farligt att sitta och dricka då märker man inte av alkoholen lika mycket..då kommer allt när man ställer sig upp hehe..!!

ha det kram*

2009-04-06 @ 14:34:15
URL: http://marialicious.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0