Marc Jacobs-ish

Jag gillar dragkedja som detalj. Jag gillar Marc Jacobs sandal med dragkedja men tyvärr är den i skinn (som jag inte använder) och tyvärr är min plånbok sjukt mycket för liten. Halens har en snarlik variant men också denna har foder i skinn. WTF... om man nu gör en sko i syntet, varför måste man fodra den med skinn??

Jaja, nog om det. Igår när jag flanerade på Skopunkten så hittade jag en peep-toe med dragkedjedetalj. Måste säja att Skopunkten är grymma på att plocka upp trender snabbt! Dessutom är nästan allt där i syntet vilket är ett måste för mej. Köpte inga igår men snart så. 249:- kostar de.

image66 Orginalet från Marc Jacobs
image67 Dragkedjesko från Skopunkten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0