Hemma igen!

Och så är jaq äntligen hemma igen! (Efter mer än 2 1/2 vecka vilket inte var riktigt enligt planerna) Så sjuk som jag varit den här julen och nyåret var det längesen jag var. Gnäll...waaajn! Men det var faktiskt riktigt jobbigt. Egentligen skulle jag begett mej hem strax före nyår för att fira med pojkvännen och gå på nyårsfest. Nu blev det istället i soffan hemma hos mamma och pappa med snorig näsa. Ett äkta 12-åringsnyår alltså. Men nu så, nu är jag tillbaka om än fortfarande sjuk. Imorgon lovar jag att återkomma med bilder och sånt från julen. Ha det fint så länge!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Åh!!! Äntligen är du hemma :D. Puss gumman. Hoppas att du blir frisk på riktigt snart.

2008-01-05 @ 17:18:00
URL: http://atomflickan.blogsome.com
Postat av: Tessi

Ler, vi hade kunnat göra varandra sällskap. Var också däckad i förkylning hemma hos mamma o pappa under jul o nyår. Det är först nu jag känner mig hyfsat frisk igen.

Kram!

2008-01-05 @ 18:10:32
URL: http://tessi.blogsome.com
Postat av: Charlotta

Agneta: Puss själv :-) Jo, men nu känns det som det är på rätt väg!

Tessi: Haha..om vi vetat. Rätt mysigt att vara hos mamma och pappa dock, fast jag hade ju gärna gått på nyårsfest :-)
Kram!

2008-01-06 @ 14:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0