Fullkomligt slö helg.

I helgen har jag gjort precis ingenting. Eller ingenting av det man ska göra på en helg om man är en kvinna i sina bästa år ill säja, d.v.s festa, shoppa och bruncha med sina tjejkompisar. Däremot har jag surfat, slöat och tittat på film. I och för sej är det väl sådant som är skönt ibland, men inte en helg helg och inte den här helgen. Har varit rastlös men på tok för slö för att ta tag i något.
Men.. nåja.. New weekends will come!

Hittade den här hos Vera förresten! Ser fram emot sex and the city-filmen som sjutton.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Kombinationen att vara rastlös men samtidigt inte idas göra något är jobbig. För man ids ju verkligen inte göra något åt det. Tur att datorn finns ibland. PUSS!

2008-01-20 @ 20:36:49
URL: http://atomflickan.blogsome.com
Postat av: Anna-Karin

Gud vad jag känner igen mig. I dag var jag verkligen jätterastlös men orkade ingenting. Funderade på att gå ut.. men nej.. vad trist och så fortsatte det hela dagen.

2008-01-20 @ 21:04:18
URL: http://annakajsakarinbella.wordpress.com
Postat av: Vera

Längtar så mkt efter filmen!! Jag fattar inte att det dröjer så länge innan den släpps bara.

2008-01-22 @ 08:58:31
URL: http://verasvarld.blogspot.com/
Postat av: Charlotta

Agneta: Mm..jättejobbig. Haha, datorn är både bra och ett gift i sådana situationer:-)
Puss
Anna-Karin: Åh, vad skönt att känna att man inte är ensam dock :-)
Kram
Vera: Ja, den borde komma nu, nu, nu!! :-)

2008-01-22 @ 13:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0