Dexter!

Att en seriemördare kan förefall charmig. Jag är i vilket falls som helst lite förtjust i Dexter Morgan och hans fullkomligt morbida tankevärld. Kanske kan man tycka att serien är amerikanskt "förgulligad" men jag kan ändå inte låta bli att älska den.
Min pojkvän och jag har dessutom en liten ritual när det gäller den serien. Vi ligger i sängen på kvällen och kollar avsnitten på den bärbara datorn. Problemet är bara att det är så attans svårt att sluta titta. Det blir gärna: Men... bara ett avsnitt till. Det är ju såååå spännande! (Med många trötta mornar som följd)
image50

Kommentarer
Postat av: Agneta

Jag tittade också på några avsnitt och den är verkligen skitbra!

2008-01-24 @ 08:24:01
Postat av: Charlotta

Agneta: Visst är den! Man blir liksom lite förtjust i honom :-) Det tog med dock jättelång tid att klura ut att det är han som spelar den homsexuelle brorsan i Six feet under.

2008-01-24 @ 12:25:50
Postat av: Stina

Underbara serie! Jag är kräsen och tittar inte ofta på tv...

2008-01-25 @ 20:36:24
URL: http://dagarmedstina.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0