24:e Januari

Idag har jag reashoppat! Tycker inte riktigt att mellandagsrean är så mycket att hänga i julgranen. Det är istället nu den riktiga rean har börjat, när det är halva reapriset och man kan få med sej saker hem för en spottstyver. Jag hittade två underbara kjolar på Åhlens. En helknäppt, blå/vitrandig med vippig kjol och en småblommig i enkel modell. (Lovar att visa bild lite senare.) Dessutom har jag varit och knipit åt mej dragkedjekjolen från Gina Tricot. Den var absolut ingen besvikelse kan jag meddela.

Själv har jag varit ganska anspråkslöst klädd idag, men jag lovade bild igår så här kommer det:

image54
Jeans - Cheap Monday
Jättefin tisha jag fick av lillebror i julklapp - De Palma
Stora svarta örhängen - Glitter
Mc-inspirerade boots - Skopunkten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0