11:e Januari

Här kommer dagens klädsel. Bättre sent än aldrig! Och idag är det fredag. Skönt. Ska pussas med Daniel och mysa samt förmodligen spela Guitar Hero
Idag är klädseln inte speciellt inspirerad. Gjorde ett försök att göra en söt Lilla My knut också men mina hårresurser räcker inte till. Det blev mer en liten plutt än en knut men nu orkar jag inte ta ur den.
Fin fredag på er!

Jeans - Cheap Monday
Svart topp - Gammal som gatan från HM
Röda snörskor med klack - Skopunkten
Den fjantigaste knut du någonsin sett - Jag

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hej vännen!

Min supermoderna mamma som surfar nätet fann dig här! Vilken inpirerande blogg du har. Och du är lika vacker som alltid!
Kramar från Umeå

2008-01-11 @ 17:51:20
Postat av: Charlotta

Elisabet: Haha..ja. Hon har redan meddelat mej på Facebook :-) Och tack vännen!
Massa kram

2008-01-11 @ 19:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0