Ledbruten men glad

Nej, jag struntade i att trotsa några demoner. Istället åkte jag och hälsade på bästa Emman i Stockholm och hade en sjukt härlig dag. Vi åkte och badade och hade picknick på dagen, åt pastasallad och drack rosé på ett stenblock vid vattnet och pratade ända in till kvällen som dessutom var en sån där härlig sammetsvarm sommarkväll. Sen åkte vi hem till Emma och drog på oss finstassen, fortsatte ut på stan och dansade salsa (vilket jag aldrig gjort förut). Så himla kul det var! Blandat med människor, folk bjuder upp hela tiden och är pigga på att lära ut sina kunskaper. Det innebar konstant dans till halv tre på natten. Idag när jag vaknade upptäckte jag att det satt sina spår i kroppen. Har sån sjuk träningvärk i benen, höfterna, magen och så bränns det under fötterna. Men det måste ju innebära att det är sjukt bra träning!

Underbar dag med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Fifi

SAlsa verkar så kul! Svårt och svettigt, men kul :)

2011-07-11 @ 08:15:30
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0