Glasögonen!

Jag fattade inte att man kunde se så här bra! Allt har konturer! Idag, när jag tar av mej glasögonen, kan jag inte förstå hur jag kunde se förut.
Det blev dessa från Lensway. Egentligen är det en herrbåge men jag gillar den skarpt! Tycker jag ser lite nörd-smart-snygg ut i dem!

Inredning och sånt jag inte gillar

Alltså, smaken är ju som baken och alla ska ju ha det de tycker är fint hemma. Men fy f*n vad jag spyr på den här konstgjorda shabby chic-trenden. Typ: Hej! Vi bor mitt i stan och tycker att det är helt naturligt med ett lantligt kök. Ett jäkla trähjärta till, texten home i slitna träbokstäver som ska se ut som man helt appropå hittade dem inlandflytna på någon strand. Nä, jag gillare inte alls. I vissa hem blir man snöblind när man går in. Vad är det för fel på lite färg måntro?
Men ja, jag vet! Det är jag som är dum och man får gilla precis det man vill.

RSS 2.0