pimpade mej...

...lite idag. Ja, det gjorde jag!
Blekte håret och förlängde naglarna.  Naglarna blev jättebra, håret...sådär.
Står i valet och kvalet. Lägga i en mer askblond färg i håret eller köra ännu en blekning för nu är jag oroväckande kycklinglik. Kan vara farligt dock (det där med blekningen). Kan ju sluta ala Sinead O'connor...
Jaaa!, jag vet att man inte ska laborera med sånt här själv. Jag vet! Men. Jag har så himla svårt att vänta med saker och är så himla tjurskalligt: Kan själv!
Enligt mej själv är jag en massa yrkesgrupper i en och samma person (med varierande resultat ska jag väl säja). Men det är inte klokt, när man tänker på det, hur jag kan inhysa en målare, en snickare, en frisör, en städfirma, en sömmerska och nu också nagelteknolog. Allt i en och samma kropp! Fantastiskt! Visst?! ..eh

(Jag lovar bildbevis på mina färdigheter snart)

In i själen trött

Jag vet inte vad det är riktigt. Är så trött, så trött. Iof har jag lite ont i halsen också så det kanske är förkylning på G. Näe. Usch. Känns som alla är sjuka nu. Känns också som att detta blir ett rätt oinspirerat inlägg.

Och så lite yta: Funderar på om det skulle funka att göra nagelförlängning på sej själv? Råkade hitta lite klipp på youtube och det verkar ju inte allt för svårt. Lite kul nästan. Naglarna är iaf inte roliga den här tiden på året och jag skulle så gärna vilja ha såna där vita fina. Inte långa, bara lite längre.

Vad tror ni? Nån som testat?

(Detta är bara en av otaliga instruktionsvideor som finns på youtube)



Bloggslöhet

Det vill sej liksom inte riktigt med bloggandet men så är det ibland. Egentligen har jag inget jätteväsentligt att säja idag hellar. Ville mest bara visa livstecken. Annars: Dagen idag? Fin! Först ganska onödig, lätt förvirrad föreläsning med rätt mycket gammal kunskap men det uppvägdes av långfika med massor med prat hos fina vännen E. Åh! Jag <3 mina vänner. De är så fina!

Jahaja. Jag avslutar med smäcktande 80-tals (?) -ballad. Fin den där.


RSS 2.0