Det är inte sant!

Jo, ni vet ju hur jag ojat mej över mina oh så många tentor i slutet av veckan? Och jag har pluggat, fixat och donat.
Och vad händer? Jag slänger en liten blick på mitt ID-kort och ser att det gick ut november 07 (likaså mitt pass). Panik! Ringa skolan, försöka fixa och greja så att jag får skriva ändå. Behöver poängen nu p.g.a CSN. Men nej! Näe.. Det går absolut inte. Jag får inte tenta. JAG FÅR INTE TENTA! Jag måste vänta till fucking jävla (ursäkta språket) omtentan!

Ni som känner mej vet att såna här saker alltid händer mej (eller är det jag som får dem att hända)

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH (Avgrundsvrål)

Så.. nu känns det bättre... lite... nästan...


lite...

(jäkla skit)

Kommentarer
Postat av: Tessi

Neej! Vännen, va trist! *suckar*

Kramar om!

2008-01-08 @ 13:59:59
Postat av: Charlotta

Tessi: Tack gumman!
kram

2008-01-08 @ 14:04:34
Postat av: Agneta

Näe???? Stackars vännen :(. Och du har rätt, sånt händer jämt dig. Men det är inte mer kul för det. PUSS

2008-01-08 @ 14:58:00
Postat av: Charlotta

Agneta: Ja, jo..haha.. jag är liksom lite tummen mitt i handen, går över ån efter vatten- slags människa. Nä..det är himla irriterande. Jag som har pluggat :-( Fast det är ju iof bara bra. Nåja..
Puss, puss

2008-01-08 @ 15:01:49
Postat av: Anna-Karin

Nej, vad störande! Finns det ingen chans att få ett snabbpass eller något?

2008-01-08 @ 15:35:20
URL: http://annakajsakarinbella.wordpress.com
Postat av: Charlotta

Anna-Karin: Mm.. superstörande. Jag vet inte. Luften gick liksom ur och all tid som det kommer att ta att fixa ett snabbpass behöver jag plugga på. Men en smart tanke var det :-)

2008-01-08 @ 15:39:56
Postat av: Mocca

Skit också vad stelt av dom att inte kunna lösa det :((
jag var också inne på Anna-Karins tanke, en provisoriskt pass. Du kanske kan plugga undertiden du tar dig fram o tillbaka?
Och har möjlighet att iaf göra fredagstentan?
Men jag förstår dig samtidigt, det är bara att "bryta ihop" och komma igen.
Kram

2008-01-09 @ 15:42:37
URL: http://mocca.blogsome.com
Postat av: Charlotta

Mocca: Jo, jag tycker också att dom är lite väl byråkratbetongfasta. Jo, om jag var superhurtig så skulle jag nog ta tag i den saken och fixa snabbpass men nä.. det får bli omtentan i mars. Det funkar det med :-)
Kram

2008-01-09 @ 16:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0