Min stund

Jag har en helig stund på dagen. Det är när jag sminkar mej. Jag sminkar mej nästan alltid, även om jag vet att jag inte kommer att träffa en kotte under dagen. Det är inte så att jag tycker att jag är speciellt ful utan smink eller absolut inte kan tänka mej att visa mej utan. Det är bara det att det är så skön avkoppling när jag sitter i soffan med alla färger, penslar och mascaror. Det är en liten paus från allt. En paus där jag är fri från de stora besluten och kan ägna all tankeverksamhet åt om det ska bli rött eller rosa läppstift.

Kommentarer
Postat av: Fifi

jag tycker om att sminka mig och gör det helst varje dag. Det behöver inte alltid bli så mycket, men det har blivit en sådan vana för mig att det nästan är som att klä på mig.

2011-03-22 @ 17:17:55
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0